Menu

TCU Tuning Porsche 911

Porsche

TCU Tuning Porsche 911 este destinat cutiilor de viteze automate ce echipeaza modelele marcii si este disponibil in mai multe versiuni:

  1. TCU Tuning Optimizare - Destinat masinilor echipate cu motoare de serie ce NU beneficiaza de cresterea puterii si cuplului si care opereaza la valori si performante Standard
  2. TCU Tuning Stage 1/2/3 - Destinat masinilor echipate cu motoare modificate ce beneficiaza de cresterea puterii si cuplului si care opereaza la valori crescute si performante Superioare

  • Cresterea vitezei de reactie a transmisiei automate cu 40%
  • Reducerea cu 50% a timpului de retrogradare a treptelor de viteza
  • Operare mai prompta la schimbul in trepte superioare
  • Viteză de reactie îmbunatatita in fazele de franare si reaccelerare
  • Corectarea comportamentului sacadat al cutiei de viteze
  • Raspuns mai rapid la manevrele de depasire
  • Corectarea decalajelor si inexactitatilor de accelerare
  • Optiune de configurare diferita pentru modurile D & S
  • Ajustari bazate 100% pe modelul matematic initial
  • Cresterea capacitatii de procesare putere si cuplu motor
  • Recalibrare pentru o procesare sigura si eficienta a cuplului crescut
  • Ajustarea presiunii hidraulice
  • Optimizarea presiunii hidraulice pentru frictiuni minime
  • Cea mai rapida schimbare a treptelor permisa de catre TCU
  • Raspuns imbunatatit la schimbarea treptelor din padele
  • Optiune de configurare diferita pentru modurile D, S & M
  • Adaptarea gestionarii temperaturii uleiului la cuplul crescut
  • Ajustari bazate 100% pe modelul matematic initial

Nivelul valorilor maxime de procesare a cuplului in conditii optime, permis de catre mecanica unei cutii de viteze automate se raporteaza la modelul si indicativul acesteia si se realizeaza in baza limitelor electronice si a tolerantelor regasite in interiorul arhitecturii software a unitatii de control al transmisiei automate (TCU). Cuplul maxim procesat de catre TCU ofera si masura puterii maxime ce poate fi atinsa de catre motor, cuplul si puterea aflandu-se intr-o relatie de proportionalitate directa, TCU monitorizand strict cuplul motor care este transformat in putere prin calcule matematice. Valorile capacitatii de procesare a cuplului pentru Stage 1,2 si 3 in functie de model si motorizare se regasesc in meniul de mai jos:

Tip Cutie / Motor Stock Stage 1 Stage 2 Stage 3
PDK2 992 3.0 Carrera 450 Nm 680 Nm 700 Nm 760 Nm
PDK2 992 3.0 Carrera 4 450 Nm 680 Nm 700 Nm 760 Nm
PDK2 992 3.0 Carrera 4S 530 Nm 680 Nm 700 Nm 760 Nm
PDK2 992 3.0 Carrera GTS 570 Nm 680 Nm 700 Nm 760 Nm
Tip Cutie / Motor Stock Stage 1 Stage 2 Stage 3
PDK2 992 3.0 Carrera S 530 Nm 680 Nm 700 Nm 760 Nm
PDK2 992 3.8 Turbo 750 Nm 900 Nm 1000 Nm 1200 Nm
PDK2 992 3.8 Turbo S 800 Nm 900 Nm 1000 Nm 1200 Nm