Menu

ChipTuning



Optimizarea Stage 1 propune maximizarea resurselor de care motoarele TDI & TSI dispun, pana la limita superioara a sigurantei componentelor si este destinat motoarelor ce prezinta un rulaj maxim curpins intre 200 000 si 300 000 de km. Astfel de motoare prezinta in general o stare redusa si foarte redusa de uzura, ce permite imbunatatirea performantelor pana la randamentul maxim de lucru al componentelor mecanice, urmarind cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.




Optimizarea Stage 0 este recomandata motoarelor TDI & TSI al caror rulaj depaseste 300 000 de km. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc. Un nivel de uzura al acestora limitand nivelul pana la care care randamentul poate fi crescut.
In esenta, Stage 0 urmareste orice castig de performanta este posibil prin cresterea cuplului motor, fara a aduce stres suplimentar prin cresterea puterii maxime, urmarind cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor, cu ponderi cuprinse intre 2 si 10%, cautand mai degraba obtinerea valorilor de varf in turatie mai joasa, liniarizand aceste valori pe o plaja cat mai extinsa de turatie.

Exemplu Stage 0 - 2.0 TDI EU6 : +4CP / +38Nm.

ChipTuning include pe langa resoftare calculator motor, si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.

In dezvoltarea reglajelor presetate a fost utilizata instalatie de masurare dinamometrica de tip RDD ( Real Drive Dinamometer ) iar emisiile poluante au fost monitorizate cu instalatie de tip RDE ( Real Drive Emissions ) in conformitate cu standardele Europene introduse in anul 2017 pentru producatorii auto. Aceste tipuri de instalatii permit masuratori in conditii reale de mers, in orice conditii de clima si altitudine precum si testare cu toate tipurile de carburant disponibile in Romania. RBN-Tuning.ro este primul prestator de optimizari auto care utilizeaza in dezvoltare RDD si RDE oferind cele mai complexe si mai corecte solutii de acest gen, asigurand conformitatea cu toate normele Europene in privinta poluarii precum si compatibilitatea cu limitele mecanice specifice pentru fiecare model ale producatorilor auto.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata