Menu

ChipTuning



Optimizarea Stage 1 propune maximizarea resurselor de care motoarele dispun, pana la limita superioara a sigurantei componentelor si este destinat motoarelor ce prezinta un rulaj maxim curpins intre 200 000 si 300 000 de km. Astfel de motoare prezinta in general o stare redusa si foarte redusa de uzura, ce permite imbunatatirea performantelor pana la randamentul maxim de lucru al componentelor mecanice, urmarind cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.



Regenerative Braking Tuning - Tuning franare regenerativa

  • Consum mai mic
  • Autonomie crescuta
  • Recuperarea imbunatatita a energiei regenerative
  • Intensitate mai buna a franei de motor
  • Functionarea luminilor de frana sincronizate cu frana de motor intensificata
  • Performante imbunatatite

ChipTuning include pe langa resoftare calculator motor, si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, dar si masurarea puterii maxime si a cuplului motor.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata