Menu

Prezentare


RBN-Tuning.ro ofera solutii originale si inovative concepute si dezvoltate in Romania, si se adreseaza utilizatorilor ce inteleg importanta modificarilor executate corespunzator, conform standardelor de siguranta si fiabilitate ale producatorilor precum si importanta compatibilitatii cu normele de poluare ale vehiculelor modificate.

Ne propunem sa va oferim optimizari software ale sistemelor de injectie care sa va aduca atat performante imbunatatite precum si fiabilitate, optimizari care sa ofere cel putin acelasi nivel de fiabilitate precum reglajele de fabrica si care sa ofere imbunatatiri reale ale comportamentului stradal al masinilor.

Dezvoltam si studiem in timp solutiile software oferite testand atat stabilitatea puterii dezvoltate precum si imbunatatirile din punct de vedere dinamic, imbunatatirea timpilor de demaraj, cresterea elasticitatii motorului in reprize de acceleratie, reducerea Turbo Lag-ului in cazul motoarelor supraalimentate precum si capacitatea de a genera acceleratii liniare.
Pe langa acestea urmarim si detalii precum imbunatatirea corectiilor sistemului de injectie si dupa caz, eliminarea diverselor greseli ce apar din partea fabricantului la elaborarea programului standard al motoarelor. Se instaleaza doar reglaje ce au fost testate in prealabil, stabilitatea in timp referindu-se la pastrarea temperaturilor gazelor de evacuare EGT precum si pastrarea presiunilor maxime dezvoltate de catre sistemele Turbo, in plaja ideala de functionare, oferind reglaje de finete la nivelul amestecului si aprinderii precum si liniarizarea graficelor de lucru ale sistemelor de supraalimentare Turbo.
Se acorda o atentie sporita compatibilitatii transmisiilor si cutiilor de viteze cu cresterile de putere, oferind doar cresteri de cuplu motor aflate sub limitele de cuplu impuse de catre fabricantii transmisiilor.

De asemenea, optimizarile sunt gandite pe intervale de rulaj, avand disponibile reglaje pentru modele rulate pana in 150 000 de km, modele rulate intre 150 000 de km si 250 000 de km precum si reglaje pentru modele ce depasesc 250 000 de km rulati sau al caror kilometraj real este necunoscut. Rulajul unei masini este foarte important pentru stabilirea compatibilitatii cu cresterile de putere si cuplu motor si oferim acestui detaliu toata atentia noastra. Solutiile oferite de noi se adreseaza exclusiv masinilor Standard, ce NU prezinta modificari mecanice sau componente anulate, optimizarile fiind inginerite pentru a oferi un rulaj pe termen lung lipsit de probleme si care sa nu impuna un anumit stil de condus sau conditii speciale de utilizare.

In dezvoltarea reglajelor a fost utilizata instalatie de masurare dinamometrica de tip RDD ( Real Drive Dinamometer ) iar emisiile poluante au fost monitorizate cu instalatie de tip RDE ( Real Drive Emissions ) in conformitate cu standardele Europene introduse in anul 2017 pentru producatorii auto. Aceste tipuri de instalatii permit masuratori in conditii reale de mers, in orice conditii de clima si altitudine precum si testare cu toate tipurile de carburant disponibile in Romania.

RBN Chip Tuning

Optimizarea software a unui motor se refera la utilizarea integrala a resurselor, atat din punct de vedere al performantelor precum si din punct de vedere al randamentului.
Un motor cu randament ridicat este economic si ecologic, iar un motor performant confera un comportament rutier superior vehiculelor.
In optimizarea unui motor trebuie pastrati sub atentie factori precum sistemul turbo-compresor si sistemul de racire intermediara a aerului, factori care se afla intr-o relatie de invers-proportionalitate in functionare.
Cu cat sistemul turbo-compresor furnizeaza mai mult aer, cu atat mai ineficient devine sistemul Intercooler, fiind astfel primii factori care limiteaza capacitatile de lucru ale unui motor, inaintea sistemelor de alimentare cu carburant, evacuare si transmisie.
In mod direct este afectat si turbocompresorul, lucrand la temperaturi mai ridicate decat in conditiile ideale de lucru.

Imbunatatirea performantelor este facuta pastrand in echilibru atat ciclul de functionare al motorului cat si randamentul si eficienta sistemului de evacuare si catalizare, furnizand temperaturi ideale de functionare.

Nivelul de emisii este avantajat de o functionare corecta a unui motor, in echilibru cu toata ingineria de baza, urmarind scheme de lucru ce respecta rapoarte si proportii ideale.

Motorizarile furnizate de catre producator, sunt construite si reglate pentru a indeplini standarde si caracteristici ce tin de evolutia pietelor de desfacere si de regulamentul de comercializare, acest aspect facand posibila optimizarea ulterioara, aspect pentru care le suntem recunoscatori.

Imbunatatirea performantelor presupune o cunoastere avansata a motoarelor producatorului, atat din punct de vedere al randamentului cat si din punct de vedere al capacitatilor maxime de utilizare.

In elaborarea unei optimizari se iau in calcul scheme de lucru ce NU vor depasi capacitatile de racire si furnizare aer/carburant ideale ale unui motor, conservand capacitatea de filtrare si eficienta a sistemelor de evacuare, catalizare si control emisii.

Reduceri ale nivelului de emisii sunt posibile in conditiile exploatarii corespunzatoare si a utilizarii carburantilor calitativi.