Menu

ChipTuning Stage 1 Audi Q7

Audi

Chip Tuning Stage 1 Audi Q7, destinat motoarelor TDI & TSI, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.

Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.

Resoftarea Audi Q7 garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.

In cazul modelelor echipate cu cutie de viteze S-Tronic se recomanda Tuning S-Tronic

Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning Stage 1
3.0 TDI204 CP / 450 Nm245 CP / 550 Nm
3.0 TDI218 CP / 400 Nm272 CP / 500 Nm
3.0 TDI231 CP / 500 Nm286 CP / 600 Nm
Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning Stage 1
3.0 TDI240 CP / 500 Nm285 CP / 600 Nm
3.0 TDI245 CP / 500 Nm285 CP / 580 Nm
3.0 TDI272 CP / 580 Nm313 CP / 650 Nm

Pentru motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km se recomanda optimizarea software Stage 0. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata