Menu

ChipTuning Stage 1 Audi Q5

Audi

Chip Tuning Stage 1 Audi Q5, destinat motoarelor TDI & TSI, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.

Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.

Resoftarea Audi Q5 garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.

In cazul modelelor echipate cu cutie de viteze S-Tronic se recomanda Tuning S-Tronic

Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning Stage 1
2.0 TDI136 CP / 320 Nm177 CP / 380 Nm
2.0 TDI143 CP / 320 Nm177 CP / 380 Nm
2.0 TDI150 CP / 320 Nm180 CP / 380 Nm
2.0 TDI170 CP / 350 Nm210 CP / 400 Nm
2.0 TDI177 CP / 380 Nm210 CP / 440 Nm
2.0 TDI190 CP / 400 Nm218 CP / 450 Nm
2.0 TSI225 CP / 350 Nm270 CP / 400 Nm
Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning Stage 1
2.0 TSI230 CP / 350 Nm270 CP / 400 Nm
3.0 TDI231 CP / 500 Nm286 CP / 600 Nm
3.0 TDI240 CP / 500 Nm285 CP / 600 Nm
3.0 TDI245 CP / 500 Nm285 CP / 580 Nm
3.0 TDI258 CP / 580 Nm300 CP / 600 Nm
3.0 TDI286 CP / 620 Nm340 CP / 720 Nm

Pentru motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km se recomanda optimizarea software Stage 0. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata