Menu

TCU Tuning Audi Q5

Audi

TCU Tuning Audi Q5 este destinat cutiilor de viteze automate ce echipeaza modelele marcii si este disponibil in mai multe versiuni:

  1. TCU Tuning Optimizare - Destinat masinilor echipate cu motoare de serie ce NU beneficiaza de cresterea puterii si cuplului si care opereaza la valori si performante Standard
  2. TCU Tuning Stage 1/2/3 - Destinat masinilor echipate cu motoare modificate ce beneficiaza de cresterea puterii si cuplului si care opereaza la valori crescute si performante Superioare

  • Cresterea vitezei de reactie a transmisiei automate cu 40%
  • Reducerea cu 50% a timpului de retrogradare a treptelor de viteza
  • Operare mai prompta la schimbul in trepte superioare
  • Viteză de reactie îmbunatatita in fazele de franare si reaccelerare
  • Corectarea comportamentului sacadat al cutiei de viteze
  • Raspuns mai rapid la manevrele de depasire
  • Corectarea decalajelor si inexactitatilor de accelerare
  • Optiune de configurare diferita pentru modurile D & S
  • Ajustari bazate 100% pe modelul matematic initial
  • Cresterea capacitatii de procesare putere si cuplu motor
  • Recalibrare pentru o procesare sigura si eficienta a cuplului crescut
  • Ajustarea presiunii hidraulice
  • Optimizarea presiunii hidraulice pentru frictiuni minime
  • Cea mai rapida schimbare a treptelor permisa de catre TCU
  • Raspuns imbunatatit la schimbarea treptelor din padele
  • Optiune de configurare diferita pentru modurile D, S & M
  • Adaptarea gestionarii temperaturii uleiului la cuplul crescut
  • Ajustari bazate 100% pe modelul matematic initial

Nivelul valorilor maxime de procesare a cuplului in conditii optime, permis de catre mecanica unei cutii de viteze automate se raporteaza la modelul si indicativul acesteia si se realizeaza in baza limitelor electronice si a tolerantelor regasite in interiorul arhitecturii software a unitatii de control al transmisiei automate (TCU). Cuplul maxim procesat de catre TCU ofera si masura puterii maxime ce poate fi atinsa de catre motor, cuplul si puterea aflandu-se intr-o relatie de proportionalitate directa, TCU monitorizand strict cuplul motor care este transformat in putere prin calcule matematice. Valorile capacitatii de procesare a cuplului pentru Stage 1,2 si 3 in functie de model si motorizare se regasesc in meniul de mai jos:

Tip Cutie / Motor Stock Stage 1 Stage 2 Stage 3
DL382 2.0 TDI 140kw 400 Nm 500 Nm 600 Nm -
DL382 2.0 TDI Idle Creep OFF 400 Nm - - -
DL382 2.0 TFSI 158kw 400 Nm 500 Nm 600 Nm -
DL501 3.0 TDI 200kw 600 Nm - 700 Nm 800 Nm
DL501 3.0 TDI Idle Creep OFF 500 Nm - - -
DL501 3.0 TDI Idle Creep OFF 580 Nm - - -
Tip Cutie / Motor Stock Stage 1 Stage 2 Stage 3
ZF8HP65 45 TDI 170kw 500 Nm 700 Nm 800 Nm -
ZF8HP65 45 TDI > 50 TDI 500 Nm 620 Nm - -
ZF8HP65 50 TDI 210kw 620 Nm 700 Nm 800 Nm -
ZF8HP65 55 TDI 257kw 700 Nm 800 Nm 900 Nm -
ZF8HP65 SQ5 TDI 251kw 700 Nm 800 Nm 900 Nm -