Chip Tuning Audi A5, destinat motoarelor, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.
Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.
Resoftarea Audi A5 garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.
In cazul modelelor echipate cu cutie de viteze DSG se recomanda Tuning DSG
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning |
---|---|---|
A5 B8 1.8 TSI | 160 CP / 250 Nm | 200 CP / 300 Nm |
A5 B8 2.0 TDI | 190 CP / 400 Nm | 220 CP / 460 Nm |
A5 B8 3.0 TDI | 245 CP / 500 Nm | 300 CP / 600 Nm |
A5 B9 2.0 TDI | 163 CP / 380 Nm | 220 CP / 460 Nm |
A5 B9 2.0 TDI | 190 CP / 400 Nm | 220 CP / 460 Nm |
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning |
---|---|---|
A5 B9 3.0 TDI | 218 CP / 500 Nm | 272 CP / 600 Nm |
A5 B9 3.0 TDI | 231 CP / 500 Nm | 340 CP / 720 Nm |
A5 B9 3.0 TDI | 272 CP / 600 Nm | 320 CP / 680 Nm |
A5 B9 3.0 TDI | 286 CP / 620 Nm | 340 CP / 720 Nm |
Motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km nu sunt luate in considerare. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.
Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii: