Menu

Feedback utilizatori


  • img
    Marius Daniel

    Pana astazi nu am crezut ca este posibil ca prin optimizarea softului ECU masina sa consume mai putin combustibil in conditiile in care puterea a crescut simtitor, raspunsul pedalei de acceleratie este imbunatatit considerabil. Acceleratie cursiva pe o plaja mult mai larga de rpm.

    Zgomotul motorului este altul acum, mult mai ... placut. Au disparut micile oscilatii ale turometrului dar si vibratiile transmise in habitaclu.

    Multumesc, Marius, multumesc RBN!

  • img
    Gabriel Tanase

    Dupa experienta softarii in trecut a unui Golf 5 (1.9 Tdi) apoi a unui Passat B6 (1.9 Tdi) am ajuns din nou pe mainile lui Marius RBN, unul din pionierii chiptuning-ului in RO, un om cu o bogata experienta in spate si caruia am curajul (pt ca este singurul in care am incredere sa ii las masina, deloc ieftina) pt resoftare - Audi A6 Avant 2.0 Ultra (190hp de fabrica) E6 cu AdBlue... dupa soft 225hp.

    Dupa softare, masina este incredibila, parca are mai multa viata, pare mai vie din toate punctele de vedere.

    Se simte cum trage mult mai de jos, motorul nu mai are pauze la schimbarea treptelor din cutia automata, practic si cuplul este mai prezent si nu mai scad turatiile intre rapoarte. Ce m-a uimit insa, este scaderea consumului foarte mult, eu mergand cam 90% in regim de Autobahn, sunt rezident in Germania si prin natura jobului fac cam 500-600km pe zi uneori. Un alt aspect a fost ca inainte cand porneam AC la consumatorii din meniul Efficiency imi statea la 3 sferturi, iar acum sta la un sfert. Am deja 10k de la softul facut de Marius RBN, iar masina se comporta excelent modurile Efficiency - Dynamic - Sport s-au schimbat total.

    Probabil urmatoarea masina va fi BMW si cu siguranta o sa ajung cu ea, tot la RBN pt un pic de magie! Pt. cei ce doriti sa va faceti soft la RBN, va spun ca nu o sa regretati, iar masina va pleca zambind din mainile lui!

  • img
    Emil Zarcu

    Am optimizat funcționarea unui e 46 320 d, o mașina care oferă 150 Cp de fabrica. Diferențele sesizate după instalarea softului au fost surprinzătoare, au fost eliminate pauzele dintre rapoarte, practic exista cuplu la turații joase.

    Mașina accelerează liniar de la 1700 rpm pana la aproape 4000 rpm. In urma instalării softului mașina a câștigat un plus de 70 nM la cuplu și aprox. 35 cp. Nu pot spune ceva legat de consum, nu am testat.Recomand cu încredere rbn tunning (dl. Marius)--atitudine și amabilitate la cel înalt nivel.


Mai multe recenzii pe GOOGLE
Mai multe recenzii pe FACEBOOK


Echipa noastra ofera o optimizare software a sistemului de injectie ce aduce imbunatatirea performantelor dinamice, a randamentului si a eficientei motorului. Optimizarea aduce crestere de putere si cuplu motor precum si reducerea consumului de carburant si a emisiilor poluante impunand noi standarde in materie de Chiptuning prin eficienta, economie de carburant si ecologie. Utilizand o platforma software mai sanatoasa si mai corecta pentru motor, avantajele concrete sunt urmatoarele:

  • Cresterea puterii si a cuplului motor
  • Acceleratii mai rapide si elasticitate a motorului imbunatatita
  • Reactie mai prompta a motorului la acceleratie
  • Distribuirea cresterii de putere si cuplu motor pe toata plaja de turatie
  • Omogenizarea curbelor de putere si cuplu motor
  • Reducerea consumului de carburant cu pana la 25% la motoarele Diesel
  • Reducerea consumului de carburant cu 15% la motoarele pe benzina
  • Cresterea eficientei si randamentului motor
  • Niveluri de zgomot si vibratie mai scazute

Echipa RBN-Tuning.ro sustine cu fermitate necesitatea reducerii emisiilor poluante. Astfel, optimizarile efectuate de echipa noastra sunt inginerite in principal pentru ecologie si fiabilitate, pachetul Chiptuning pentru imbunatatirea performantelor prin cresterea puterii si cuplului motor venind ca o completare atractiva a ideii de eficienta, ce sta la baza conceptiei optimizarilor noastre. Eficienta se dobandeste prin cresterea randamentului motor, ce aduce dupa sine urmatoarele:

  • Reducerea consumului de carburant
  • Scaderea emisiilor poluante
  • Diminuarea temperaturii gazelor de esapament la teava
  • Eliminarea golurilor de cuplu motor din plaja de turatie
  • Acceleratii constante si liniare
  • Eliminarea ezitarilor la schimburile de trepte
  • Comportament liniar si previzibil al motoruluie
  • Functionare corespunzatoare cu toate tipurile de carburant existente
  • Individualizare in functie de model, rulaj sau stil de condus