Menu

Feedback utilizatori


Pareri si recomandari chip tuning executat de RBN-Tuning.ro

  • img
    Alexandru Marin
    Focus mk2 2005 1.6 tdci - Resoftat in 2011
    Focus mk2 2009 2.0 tdci - Resoftat in 2015

    Pana azi toate masinile au functionat impecabil, fara avarii sau probleme de vreun fel.
    Consumul de carburant a scazut sesizabil in conformitate cu ceea ce se specifica pe website.
    Performantele masinilor s-au imbunatatit considerabil, intotdeauna lasand impresia ca cresterea de putere este chiar mai mare decat cea specificata, masina fiind mai rapida pe acceleratii decat multe modele mai puternice.
    Verificarile ITP nu au reprezentat niciodata o problema, emisiile inregistrate la fiecare verificare fiind mult sub limita prescrisa avand valori de norma Euro superioara celei specificate.

    Despre RBN pot spune:
    • Modifica doar masini foarte bine intretinute in principal marci germane, nu se arunca la orice.
    • Au experienta foarte vasta fiind pe piata de la inceputul tuning-ului auto in Romania.
    • Foarte specializati, avand raspuns la orice intrebare, chiar si la cele mai putin logice.
    • Foarte discreti, fara reclame sau postari inutile cu masinile clientilor.
    • Se lucreaza doar pe baza de programare si se pretinde punctualitate. De preferat sa fiti deja documentati despre ei atunci cand ii sunati, nu prea stau de povesti lungi la telefon.
    • Fac verificari amanuntite la masini inainte de modificare si refuza masinile ce considera ca nu sunt in starea necesara pentru a suporta crestere de putere.
    • Preturi foarte bune in raport cu ceea ce ofera, costul operatiunilor fiind recuperat din reducerea consumului.

    Despre Marius(rbn) :

    Un om bun, corect, sincer, foarte inteligent si atent la detalii.
    Recomand RBN cu mare drag!
  • img
    Cristi S.

    Resoftare Audi S8 4.0TFSI, 520HP, tema de scriere a softului solicitata de mine a urmarit optimizarea consumului, o elasticitate crescuta a motorului la turatii joase si un raspuns mai prompt al pedalei de acceleratie:

    • consumul a fost optimizat simtitor. Initial media acestuia era intre 18-22 l/100km, dupa resoftare a scazut in intervalul 14-18 l/100km
    • motorul trege mult mai liniar de la turatii joase, asemena unui motor normal aspirat. De asemena la un mers sportiv in oras masina a devenit mult mai intuitiva, ne mai fiind necesar setarea acesteia in modul dynamic.
    • la calcarea brusca a pedalei de acceleratie, undeva la 70% din cursa acestaia, cutia retrogradeaza 2 trepte si instantaneu urca in turatii. Cu softul initial exista un lag destul de mare si eram nevoit sa ma folosesc de kick down pentru a obtine aceleasi rezultate precum cele de dupa resoftare.

    Per total mersul masinii este complet schimbat in bine, acesta oferind o mai mare placere in utilizarea zilnica. Tin sa precizez ca nu am urmarit o crestere a performantelor sportive ( aceastea fiind oferite de catre producator in mod onorabil pentru o limuzina ) , dar ele au fost cu succes optimizate de catre RBN Tuning.

    In trecut am obtinut aceleasi rezultate extrem de bune cu RBN Tuning prin resoftarea unui Audi RS4 4.2FSI 420Hp si a unui Audi A7 3.0 TDI 245Hp

  • img
    Marius Daniel

    Pana astazi nu am crezut ca este posibil ca prin optimizarea softului ECU masina sa consume mai putin combustibil in conditiile in care puterea a crescut simtitor, raspunsul pedalei de acceleratie este imbunatatit considerabil. Acceleratie cursiva pe o plaja mult mai larga de rpm.

    Zgomotul motorului este altul acum, mult mai ... placut. Au disparut micile oscilatii ale turometrului dar si vibratiile transmise in habitaclu.

    Multumesc, Marius, multumesc RBN!

  • img
    Gabriel Tanase

    Dupa experienta softarii in trecut a unui Golf 5 (1.9 Tdi) apoi a unui Passat B6 (1.9 Tdi) am ajuns din nou pe mainile lui Marius RBN, unul din pionierii chiptuning-ului in RO, un om cu o bogata experienta in spate si caruia am curajul (pt ca este singurul in care am incredere sa ii las masina, deloc ieftina) pt resoftare - Audi A6 Avant 2.0 Ultra (190hp de fabrica) E6 cu AdBlue... dupa soft 225hp.

    Dupa softare, masina este incredibila, parca are mai multa viata, pare mai vie din toate punctele de vedere.

    Se simte cum trage mult mai de jos, motorul nu mai are pauze la schimbarea treptelor din cutia automata, practic si cuplul este mai prezent si nu mai scad turatiile intre rapoarte. Ce m-a uimit insa, este scaderea consumului foarte mult, eu mergand cam 90% in regim de Autobahn, sunt rezident in Germania si prin natura jobului fac cam 500-600km pe zi uneori. Un alt aspect a fost ca inainte cand porneam AC la consumatorii din meniul Efficiency imi statea la 3 sferturi, iar acum sta la un sfert. Am deja 10k de la softul facut de Marius RBN, iar masina se comporta excelent modurile Efficiency - Dynamic - Sport s-au schimbat total.

    Probabil urmatoarea masina va fi BMW si cu siguranta o sa ajung cu ea, tot la RBN pt un pic de magie! Pt. cei ce doriti sa va faceti soft la RBN, va spun ca nu o sa regretati, iar masina va pleca zambind din mainile lui!

  • img
    Emil Zarcu

    Am optimizat funcționarea unui e 46 320 d, o mașina care oferă 150 Cp de fabrica. Diferențele sesizate după instalarea softului au fost surprinzătoare, au fost eliminate pauzele dintre rapoarte, practic exista cuplu la turații joase.

    Mașina accelerează liniar de la 1700 rpm pana la aproape 4000 rpm. In urma instalării softului mașina a câștigat un plus de 70 nM la cuplu și aprox. 35 cp. Nu pot spune ceva legat de consum, nu am testat.Recomand cu încredere rbn tunning (dl. Marius)--atitudine și amabilitate la cel înalt nivel.


Puteti vizualiza mai multe recenzii pe GOOGLE sau FACEBOOK