Chip Tuning Stage 1 Volkswagen Scirocco, destinat motoarelor, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.
Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.
Resoftarea Volkswagen Scirocco garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.
In cazul modelelor echipate cu cutie de viteze DSG se recomanda Tuning DSG
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning Stage 1 |
---|---|---|
1.4 TSI | 125 CP / 200 Nm | 150 CP / 230 Nm |
1.4 TSI | 160 CP / 240 Nm | 200 CP / 280 Nm |
2.0 TDI | 136 CP / 320 Nm | 177 CP / 380 Nm |
2.0 TDI | 140 CP / 320 Nm | 177 CP / 380 Nm |
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning Stage 1 |
---|---|---|
2.0 TDI | 150 CP / 320 Nm | 177 CP / 380 Nm |
2.0 TDI | 170 CP / 350 Nm | 210 CP / 440 Nm |
2.0 TDI | 177 CP / 380 Nm | 210 CP / 440 Nm |
2.0 TDI | 184 CP / 380 Nm | 210 CP / 420 Nm |
Pentru motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km se recomanda optimizarea software Stage 0. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.
Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii: