Menu

Chip Tuning Renault

Chip Tuning Renault include pe langa resoftare calculator motor, si operatiuni precum: diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.

In dezvoltarea reglajelor presetate a fost utilizata instalatie de masurare dinamometrica de tip RDD ( Real Drive Dinamometer ) iar emisiile poluante au fost monitorizate cu instalatie de tip RDE ( Real Drive Emissions ) in conformitate cu standardele Europene introduse in anul 2017 pentru producatorii auto. Aceste tipuri de instalatii permit masuratori in conditii reale de mers, in orice conditii de clima si altitudine precum si testare cu toate tipurile de carburant disponibile in Romania. RBN-Tuning.ro este primul prestator de optimizari auto care utilizeaza in dezvoltare RDD si RDE oferind cele mai complexe si mai corecte solutii de acest gen, asigurand conformitatea cu toate normele Europene in privinta poluarii precum si compatibilitatea cu limitele mecanice specifice pentru fiecare model ale producatorilor auto.

RBN Performance Chip Tuning este oferit doar in configuratie Stage 1.

Daca motorul dvs nu se regaseste in lista de mai jos va rugam sa ne contactati telefonic pentru informatii.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata

MotorizareStock CP / NmChip Tuning Stage 1
1.2i75 CP / 105 Nm88 CP / 120 Nm
1.4i75 CP / 112 Nm87 CP / 125 Nm
1.4i98 CP / 127 Nm110 CP / 141 Nm
1.5 dCi101 CP / 200 Nm125 CP / 250 Nm
1.5 dCi106 CP / 240 Nm132 CP / 290 Nm
1.5 dCi110 CP / 240 Nm136 CP / 290 Nm
1.5 dCi65 CP / 160 Nm85 CP / 205 Nm
1.5 dCi70 CP / 160 Nm90 CP / 200 Nm
1.5 dCi82 CP / 185 Nm105 CP / 225 Nm
1.5 dCi90 CP / 200 Nm110 CP / 240 Nm
1.6 dCi130 CP / 320 Nm160 CP / 360 Nm
1.6i105 CP / 148 Nm120 CP / 162 Nm
1.6i109 CP / 150 Nm130 CP / 165 Nm
1.6i114 CP / 152 Nm130 CP / 170 Nm
1.6i87 CP / 128 Nm101 CP / 144 Nm
1.9 dCi102 CP / 200 Nm130 CP / 250 Nm
1.9 dCi110 CP / 260 Nm140 CP / 320 Nm
MotorizareStock CP / NmChip Tuning Stage 1
1.9 dCi120 CP / 270 Nm145 CP / 320 Nm
1.9 dCi130 CP / 300 Nm160 CP / 360 Nm
1.9 dCi150 CP / 340 Nm185 CP / 400 Nm
1.9 dCi80 CP / 180 Nm105 CP / 230 Nm
1.9 dCi98 CP / 200 Nm120 CP / 250 Nm
2.0 dCi130 CP / 320 Nm165 CP / 390 Nm
2.0 dCi150 CP / 340 Nm185 CP / 410 Nm
2.0 dCi175 CP / 360 Nm210 CP / 440 Nm
2.0i135 CP / 190 Nm152 CP / 208 Nm
2.0i140 CP / 195 Nm155 CP / 212 Nm
2.0i200 CP / 215 Nm220 CP / 235 Nm
2.2 dCi130 CP / 290 Nm160 CP / 350 Nm
2.2 dCi150 CP / 320 Nm180 CP / 370 Nm
2.5 dCi114 CP / 290 Nm140 CP / 350 Nm
2.5 dCi135 CP / 310 Nm170 CP / 360 Nm
3.0 dCi177 CP / 350 Nm210 CP / 410 Nm