Menu

ChipTuning Mercedes-Benz GLC

Mercedes-Benz

Chip Tuning Mercedes-Benz GLC, destinat motoarelor, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.

Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.

Resoftarea Mercedes-Benz GLC garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.

Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning
GLC 220d163 CP / 400 Nm210 CP / 480 Nm
GLC 220d170 CP / 400 Nm210 CP / 480 Nm
GLC 250d204 CP / 500 Nm240 CP / 550 Nm
GLC 300245 CP / 370 Nm270 CP / 440 Nm
Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning
GLC 300d245 CP / 500 Nm285 CP / 560 Nm
GLC 350d258 CP / 620 Nm300 CP / 700 Nm
GLC 63 AMG476 CP / 650 Nm570 CP / 800 Nm
GLC 63 AMG S510 CP / 700 Nm570 CP / 800 Nm

Motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km nu sunt luate in considerare. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata