Menu

ChipTuning Stage 1 Mercedes-Benz E Class

Mercedes-Benz

Chip Tuning Stage 1 Mercedes-Benz E Class, destinat motoarelor, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.

Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.

Resoftarea Mercedes-Benz E Class garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.

Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning Stage 1
200 CDI136 CP / 360 Nm180 CP / 450 Nm
200d150 CP / 320 Nm200 CP / 400 Nm
200d160 CP / 360 Nm180 CP / 400 Nm
220 CDI163 CP / 400 Nm220 CP / 480 Nm
220 CDI170 CP / 350 Nm205 CP / 420 Nm
Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning Stage 1
220 CDI170 CP / 400 Nm220 CP / 500 Nm
220d194 CP / 400 Nm220 CP / 460 Nm
250 CDI204 CP / 500 Nm240 CP / 550 Nm
300 CDI231 CP / 540 Nm280 CP / 600 Nm
350 CDI265 CP / 620 Nm300 CP / 700 Nm

Pentru motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km se recomanda optimizarea software Stage 0. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata