Chip Tuning Mercedes-Benz E Class, destinat motoarelor, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.
Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.
Resoftarea Mercedes-Benz E Class garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning |
---|---|---|
E200 | 184 CP / 300 Nm | 230 CP / 420 Nm |
E220d | 163 CP / 400 Nm | 230 CP / 480 Nm |
E220d | 194 CP / 400 Nm | 230 CP / 480 Nm |
E250 | 211 CP / 350 Nm | 230 CP / 420 Nm |
E300 | 245 CP / 400 Nm | 280 CP / 450 Nm |
E300d | 245 CP / 500 Nm | 285 CP / 580 Nm |
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning |
---|---|---|
E350d | 258 CP / 620 Nm | 300 CP / 700 Nm |
E43 AMG | 401 CP / 520 Nm | 450 CP / 570 Nm |
E53 AMG | 435 CP / 520 Nm | 500 CP / 590 Nm |
E63 AMG | 571 CP / 750 Nm | 700 CP / 950 Nm |
E63 AMG | 612 CP / 850 Nm | 700 CP / 950 Nm |
Motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km nu sunt luate in considerare. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.
Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii: