Chip Tuning Stage 1 Mercedes-Benz C Class, destinat motoarelor, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.
Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.
Resoftarea Mercedes-Benz C Class garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning Stage 1 |
---|---|---|
180 CDI | 116 CP / 280 Nm | 160 CP / 350 Nm |
200 CDI | 136 CP / 360 Nm | 180 CP / 450 Nm |
200d | 150 CP / 320 Nm | 200 CP / 400 Nm |
200d | 160 CP / 360 Nm | 180 CP / 400 Nm |
220 CDI | 163 CP / 400 Nm | 220 CP / 480 Nm |
220 CDI | 170 CP / 350 Nm | 205 CP / 420 Nm |
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning Stage 1 |
---|---|---|
220 CDI | 170 CP / 400 Nm | 220 CP / 500 Nm |
220d | 194 CP / 400 Nm | 220 CP / 460 Nm |
250 CDI | 204 CP / 500 Nm | 240 CP / 550 Nm |
300 CDI | 231 CP / 540 Nm | 280 CP / 600 Nm |
350 CDI | 265 CP / 620 Nm | 300 CP / 700 Nm |
Pentru motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km se recomanda optimizarea software Stage 0. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.
Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii: