Chip Tuning BMW Z4 include pe langa resoftare calculator motor, si operatiuni precum: diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.
In dezvoltarea reglajelor presetate a fost utilizata instalatie de masurare dinamometrica de tip RDD ( Real Drive Dinamometer ) iar emisiile poluante au fost monitorizate cu instalatie de tip RDE ( Real Drive Emissions ) in conformitate cu standardele Europene introduse in anul 2017 pentru producatorii auto. Aceste tipuri de instalatii permit masuratori in conditii reale de mers, in orice conditii de clima si altitudine precum si testare cu toate tipurile de carburant disponibile in Romania. RBN-Tuning.ro este primul prestator de optimizari auto care utilizeaza in dezvoltare RDD si RDE oferind cele mai complexe si mai corecte solutii de acest gen, asigurand conformitatea cu toate normele Europene in privinta poluarii precum si compatibilitatea cu limitele mecanice specifice pentru fiecare model ale producatorilor auto.
Daca motorul dvs nu se regaseste in lista de mai jos va rugam sa ne contactati telefonic pentru informatii.
Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning |
---|---|---|
2.0 d AT | 177 CP / 350 Nm | 210 CP / 400 Nm |
2.0 d MT | 177 CP / 350 Nm | 210 CP / 420 Nm |
2.0 d | 116 CP / 260 Nm | 150 CP / 320 Nm |
2.0 d | 116 CP / 265 Nm | 163 CP / 360 Nm |
2.0 d | 116 CP / 265 Nm | 190 CP / 380 Nm |
2.0 d | 122 CP / 280 Nm | 163 CP / 340 Nm |
2.0 d | 136 CP / 280 Nm | 165 CP / 340 Nm |
2.0 d | 143 CP / 300 Nm | 177 CP / 380 Nm |
2.0 d | 150 CP / 330 Nm | 190 CP / 400 Nm |
2.0 d | 163 CP / 340 Nm | 230 CP / 480 Nm |
2.0 d | 184 CP / 380 Nm | 230 CP / 480 Nm |
2.0 d | 190 CP / 400 Nm | 230 CP / 480 Nm |
2.0 d | 204 CP / 400 Nm | 245 CP / 480 Nm |
2.0 d | 211 CP / 450 Nm | 270 CP / 550 Nm |
2.0 d | 218 CP / 450 Nm | 270 CP / 550 Nm |
2.0 d | 231 CP / 500 Nm | 270 CP / 550 Nm |
2.0 ed | 163 CP / 380 Nm | 220 CP / 450 Nm |
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning |
---|---|---|
2.5 d | 163 CP / 350 Nm | 197 CP / 420 Nm |
2.5 d | 177 CP / 400 Nm | 220 CP / 480 Nm |
2.5 d | 197 CP / 400 Nm | 250 CP / 500 Nm |
3.0 d | 193 CP / 410 Nm | 230 CP / 490 Nm |
3.0 d | 197 CP / 500 Nm | 245 CP / 600 Nm |
3.0 d | 204 CP / 410 Nm | 245 CP / 500 Nm |
3.0 d | 211 CP / 620 Nm | 320 CP / 720 Nm |
3.0 d | 218 CP / 500 Nm | 260 CP / 600 Nm |
3.0 d | 231 CP / 500 Nm | 280 CP / 600 Nm |
3.0 d | 235 CP / 500 Nm | 280 CP / 600 Nm |
3.0 d | 258 CP / 540 Nm | 320 CP / 700 Nm |
3.0 d | 265 CP / 620 Nm | 320 CP / 720 Nm |
3.0 d | 285 CP / 580 Nm | 330 CP / 650 Nm |
3.0 d | 285 CP / 600 Nm | 310 CP / 650 Nm |
3.0 d | 299 CP / 600 Nm | 380 CP / 750 Nm |
3.0 d | 313 CP / 630 Nm | 365 CP / 720 Nm |
3.0 d | 320 CP / 680 Nm | 380 CP / 750 Nm |