Menu

ChipTuning BMW Seria 5

BMW

Chip Tuning BMW Seria 5, destinat motoarelor, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.

Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.

Resoftarea BMW Seria 5 garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.

Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning
520d F1X163 CP / 380 Nm220 CP / 460 Nm
520d F1X190 CP / 400 Nm220 CP / 460 Nm
520d G3X163 CP / 400 Nm220 CP / 460 Nm
520d G3X190 CP / 400 Nm220 CP / 460 Nm
525d F1X211 CP / 450 Nm270 CP / 500 Nm
525d F1X218 CP / 450 Nm270 CP / 500 Nm
525d G3X211 CP / 450 Nm270 CP / 530 Nm
Motorizare Stock CP / Nm Chip Tuning
525d G3X231 CP / 500 Nm270 CP / 550 Nm
530d F1X258 CP / 560 Nm300 CP / 630 Nm
530d G3X265 CP / 620 Nm300 CP / 700 Nm
530d G3X286 CP / 650 Nm330 CP / 720 Nm
535d F1X313 CP / 630 Nm360 CP / 700 Nm
540d G3X320 CP / 680 Nm360 CP / 760 Nm
550d F1X381 CP / 740 Nm420 CP / 800 Nm

Motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km nu sunt luate in considerare. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata