Chip Tuning Stage 1 BMW Seria 4, destinat motoarelor, permite cresterea valorilor maxime ale puterii si cuplului motor de circa 20%.
Includem pe langa resoftare calculator motor si operatiuni precum diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.
Resoftarea BMW Seria 4 garanteaza conservarea nivelului de emisii poluante omologat de catre producator si garanteaza respectarea tuturor normelor de emisii aflate in vigoare.
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning Stage 1 |
---|---|---|
18d | 150 CP / 320 Nm | 180 CP / 380 Nm |
20d | 184 CP / 380 Nm | 220 CP / 450 Nm |
20d | 190 CP / 400 Nm | 240 CP / 480 Nm |
20ed | 163 CP / 380 Nm | 240 CP / 480 Nm |
Motorizare | Stock CP / Nm | Chip Tuning Stage 1 |
---|---|---|
25d | 218 CP / 450 Nm | 270 CP / 500 Nm |
25d | 224 CP / 450 Nm | 270 CP / 500 Nm |
30d | 258 CP / 560 Nm | 310 CP / 650 Nm |
Pentru motoarele al caror rulaj depaseste 300 000 de km se recomanda optimizarea software Stage 0. Se poate considera ca astfel de motoare pot prezenta o uzura medie care permite doar cresteri moderate ale puterii maxime, pentru conservarea duratei de viata a motorului si componentelor. Nu exista niveluri de putere sau cuplu motor etalon in cazul unui astfel de reglaj, castigurile de putere fiind conditionate de starea componentelor motor si capacitatea la care acestea lucreaza la momentul optimizarii, componente precum pompele de alimentare cu carburant, turbosuflantele, capacitatea de corectie a sistemului de injectie, starea DPF etc.
Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii: