TCU Tuning BMW Seria 3 este destinat cutiilor de viteze automate ce echipeaza modelele marcii si este disponibil in mai multe versiuni:
- TCU Tuning Optimizare - Destinat masinilor echipate cu motoare de serie ce NU beneficiaza de cresterea puterii si
cuplului si care opereaza la valori si performante Standard
- TCU Tuning Stage 1/2/3 - Destinat masinilor echipate cu motoare modificate ce beneficiaza de cresterea puterii si cuplului si care
opereaza la valori crescute si performante Superioare
TCU Tuning Optimizare - Caracteristici
- Cresterea vitezei de reactie a transmisiei automate cu 40%
- Reducerea cu 50% a timpului de retrogradare a treptelor de viteza
- Operare mai prompta la schimbul in trepte superioare
- Viteză de reactie îmbunatatita in fazele de franare si reaccelerare
- Corectarea comportamentului sacadat al cutiei de viteze
- Raspuns mai rapid la manevrele de depasire
- Corectarea decalajelor si inexactitatilor de accelerare
- Optiune de configurare diferita pentru modurile D & S
- Ajustari bazate 100% pe modelul matematic initial
TCU Tuning Stage 1/2/3 - Caracteristici
- Cresterea capacitatii de procesare putere si cuplu motor
- Recalibrare pentru o procesare sigura si eficienta a cuplului crescut
- Ajustarea presiunii hidraulice
- Optimizarea presiunii hidraulice pentru frictiuni minime
- Cea mai rapida schimbare a treptelor permisa de catre TCU
- Raspuns imbunatatit la schimbarea treptelor din padele
- Optiune de configurare diferita pentru modurile D, S & M
- Adaptarea gestionarii temperaturii uleiului la cuplul crescut
- Ajustari bazate 100% pe modelul matematic initial
Nivelul valorilor maxime de procesare a cuplului in conditii optime, permis de catre mecanica unei cutii de viteze automate se raporteaza la modelul si indicativul acesteia si se realizeaza in baza limitelor electronice si a tolerantelor regasite in interiorul arhitecturii software a unitatii de control al transmisiei automate (TCU). Cuplul maxim procesat de catre TCU ofera si masura puterii maxime ce poate fi atinsa de catre motor, cuplul si puterea aflandu-se intr-o relatie de proportionalitate directa, TCU monitorizand strict cuplul motor care este transformat in putere prin calcule matematice.
Valorile capacitatii de procesare a cuplului pentru Stage 1,2 si 3 in functie de model si motorizare se regasesc in meniul de mai jos: