Menu

Chip Tuning BMW

Chip Tuning BMW include pe langa resoftare calculator motor, si operatiuni precum: diagnosticarea motorului si transmisiei dupa caz, testarea emisiilor de esapament, masurarea vibratiilor si a nivelului de zgomot ale motorului, descarcarea softului standard al motorului, optimizarea, rescrierea cu versiunea software imbunatatita.

In dezvoltarea reglajelor presetate a fost utilizata instalatie de masurare dinamometrica de tip RDD ( Real Drive Dinamometer ) iar emisiile poluante au fost monitorizate cu instalatie de tip RDE ( Real Drive Emissions ) in conformitate cu standardele Europene introduse in anul 2017 pentru producatorii auto. Aceste tipuri de instalatii permit masuratori in conditii reale de mers, in orice conditii de clima si altitudine precum si testare cu toate tipurile de carburant disponibile in Romania. RBN-Tuning.ro este primul prestator de optimizari auto care utilizeaza in dezvoltare RDD si RDE oferind cele mai complexe si mai corecte solutii de acest gen, asigurand conformitatea cu toate normele Europene in privinta poluarii precum si compatibilitatea cu limitele mecanice specifice pentru fiecare model ale producatorilor auto.

RBN Performance Chip Tuning este oferit doar in configuratie Stage 1.

Daca motorul dvs nu se regaseste in lista de mai jos va rugam sa ne contactati telefonic pentru informatii.

Operatiunea de optimizare software este supusa unor termeni si conditii:

  • Operatiunile de modificare se efectueaza doar cu programare telefonica in prealabil
  • Se modifica doar masinile ce trec testele de diagnoza ce le efectuam inainte de optimizare
  • Masinile ce prezinta erori sau disfunctionalitati vor fi refuzate pana la remedierea ulterioara a problemelor
  • Se modifica doar masini standard, fara modificari mecanice
  • Nu modificam masini aflate in perioada de garantie a producatorului
  • Nu modificam limitatoare de turatie sau de viteza
  • Nu modificam masini ce prezinta componente motor anulate
  • Nu modificam masini ce prezinta improvizatii pe parte de motor, tren de rulare sau sistem de franare
  • Nu modificam masini ce au RCA sau ITP expirate
  • Nu modificam masini ce se prezinta intr-o stare de uzura avansata

MotorizareStock CP / NmChip Tuning Stage 1
2.0 d AT177 CP / 350 Nm210 CP / 400 Nm
2.0 d AT204 CP / 400 Nm245 CP / 400 Nm
2.0 d AT211 CP / 450 Nm258 CP / 450 Nm
2.0 d MT177 CP / 350 Nm210 CP / 420 Nm
2.0 d MT204 CP / 400 Nm245 CP / 480 Nm
2.0 d MT211 CP / 450 Nm258 CP / 500 Nm
2.0 d MT218 CP / 450 Nm258 CP / 450 Nm
2.0 d116 CP / 260 Nm150 CP / 320 Nm
2.0 d116 CP / 265 Nm150 CP / 320 Nm
2.0 d122 CP / 280 Nm163 CP / 340 Nm
2.0 d136 CP / 280 Nm165 CP / 340 Nm
2.0 d143 CP / 300 Nm177 CP / 380 Nm
2.0 d150 CP / 330 Nm185 CP / 400 Nm
2.0 d163 CP / 340 Nm210 CP / 420 Nm
2.0 d184 CP / 380 Nm220 CP / 450 Nm
2.0 d190 CP / 400 Nm220 CP / 450 Nm
MotorizareStock CP / NmChip Tuning Stage 1
2.0 ed163 CP / 380 Nm220 CP / 450 Nm
2.5 d163 CP / 350 Nm197 CP / 420 Nm
2.5 d177 CP / 400 Nm220 CP / 480 Nm
2.5 d197 CP / 400 Nm250 CP / 500 Nm
3.0 d193 CP / 410 Nm230 CP / 490 Nm
3.0 d197 CP / 500 Nm245 CP / 600 Nm
3.0 d204 CP / 410 Nm245 CP / 500 Nm
3.0 d218 CP / 500 Nm260 CP / 600 Nm
3.0 d231 CP / 500 Nm280 CP / 600 Nm
3.0 d235 CP / 500 Nm280 CP / 600 Nm
3.0 d258 CP / 540 Nm320 CP / 700 Nm
3.0 d285 CP / 580 Nm330 CP / 650 Nm
3.0 d285 CP / 600 Nm310 CP / 650 Nm
3.0 d299 CP / 600 Nm380 CP / 750 Nm
3.0 d313 CP / 630 Nm380 CP / 710 Nm